23.06.2020r.
(wtorek)
Temat
dnia: Nad morzem
Osłuchanie
z piosenką:
Praca
z KP2.39 – Zadaniem dziecka jest odszukać wszystkie foremki do
piasku i je pokolorować. Na końcu dziecko liczy foremki i rysuje w
ramce tyle kresek, ile jest foremek.
Słuchanie
wiersza oraz swobodna rozmowa.
Grabki
w łapki
Małgorzata
Strzałkowska
Szumią
rzeki i jeziora,
że
na grabki przyszła pora.
Babkowicze
i babkarze!
Grabki
w łapki! Czas na plażę!
Jeśli
chrapkę masz na babkę,
Zrób
w wiaderku z piasku papkę,
Uklep,
by nie było dziury,
Chwyć
wiaderko dnem do góry,
Po
czym zrób grabkami trach!
I
już babka mknie na piach.
Dla
malucha i stulatka
Babki
to nie lada gratka.
Babkowicze
i babkarze!
Grabki
w łapki! I na plażę!
Pytania:
O
jakich babkarzach mowa w wierszyku?;
Jak
się robi babki z piasku?;
Co
można jeszcze robić na
plaży?.
„Żaglówki”
– Dziecko samodzielnie konstruuje żaglówkę. W kawałek
styropianu wkłada słomkę, przykleja do niej kawałek kolorowego
papieru. Następnie bawią się swoimi żaglówkami w basenach,
wannach, miskach z wodą itp. Żaglówki poruszają się, gdy
dziecko w nie dmucha bezpośrednio lub przez słomkę.
Osłuchanie z piosenką:
Osłuchanie z piosenką:
Zadania
z okazji Dnia Taty dla chętnych:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz